چاپ این صفحه

QNAP چیست و چه مزایایی دارد؟

نوشته شده توسط  شبکه البرز بازدید 2019 بار 16 خرداد 1398
استوریج QNAP چیست؟

NAS استوریج کیونپ، استوریج‌هایی با یک یا چند هارد درایو هستند که امکان اتصال همیشگی به اینترنت را دارند. کیونپ مرکز بکاپ شما یا همان دستگاه استوریجی است که همه فایل‌ها و مدیاهای مهم شما مانند عکس‌ها، ویدئو‌ها و موسیقی را ذخیره می‌کند. فرض کنید، کیونپ همان هارد درایو خارجی شماست اما به جای اینکه مجبور باشید آن را همراه خود داشته باشید، در خانه قرار می‌گیرد و از طریق اتصال اینترنت، شما یا اعضای خانواده‌تان در هر زمان و هر مکان به دیتاهای خود دسترسی خواهید داشت.

استوریج کیونپ، سیستم ذخیره سازی مرکزی شما با چندین هارد درایو است که همیشه به اینترنت متصل و همیشه (هرجا و هر زمان) در دسترس است. با وجود سیستم عامل QTS یا QNAP Turbo Operating System، به راحتی می‌توانید از استوریج کیونپ استفاده کرده و راهکارهای جامع و قابل سفارشی سازی آن را استفاده کنید که شامل مدیریت فایل، مدیریت بکاپ و مدیریت دانلود‌، مجوز‌های دسترسی و غیره، به صورتی قدرتمند است. استفاده از همه این قابلیت‌ها به دانش پیچیده‌ای از آی تی نیاز ندارد. NAS استوریج QNAP زندگی شما را به شکل شگفت انگیزی آسان می‌کند.

چرا به استوریج QNAP نیاز دارید؟

همیشه نگرانی برای ذخیره داده‌ها وجود داشته و دارد. راهکاری که استوریج کیونپ ارایه می‌دهد این است امکان بکاپ گیری از داده‌های شما را فراهم کرده و بدون نگرانی در مورد زمان و مکان، می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این راهکاری که استوریج کیونپ ارایه می‌دهد، نقش کلیدی در بکاپ گیری، امنیت و ذخیره سازی فایل‌های شما ایفا می‌کند.

بکاپ گیری فایل

با کیونپ هرگز فایل‌های خود را از دست نمی‌دهید. این راهکار، هر اتفاقی که بیفتد مانند خرابی هارد درایو یا حتی گم شدن کامپیوتر و لپ تاپتان، به عنوان راهکار بکاپ گیری شما عمل می‌کند.

به اشتراک‌گذاری اطلاعات

به جای آنکه منتظر آپلود فایل و پیوست کردن آن به ایمیل باشید، می‌توانید با به اشتراک‌گذاری لینک فایل‌های پروژه، موسیقی‌ها، فیلم‌ها و آلبوم‌هایتان، آن‌ها را به آسانی و سرعت به اشتراک بگذارید.

امنیت فایل

کیونپ استوریجی ایمن، مطمئن و قابل اطمینان برای شما است. این استوریج به عنوان ابر شخصی، فقط در اختیار شما قرار می‌گیرد و امکان بکاپ گیری اطلاعات در سرویس‌های ابری گوناگون را برای کاربر فراهم می‌کند.

متمرکز کردن و سازمان‌دهی اطلاعات

آیا تاکنون پیش آمده که بخواهید به اطلاعات ذخیره شده در دستگاه دیگری، دسترسی داشته باشید؟ دسترسی به فایل‌هایی که با کیونپ متمرکز شده، برای شما، دوستان، خانواده و همکارانتان در هر زمان و هر مکانی آسان است.

ذخیره سازی بیشتر

حجم و رزولوشن فایل‌ها روز به روز بیشتر می‌شود. کیونپ نقش مهمی در متمرکز سازی فایل‌هایی که هرگز نمی‌خواهید از دست بدهید دارد.

دسترسی از راه دور

کیونپ دستگاه بکاپ گیری اکسترنال شماست و حتی می‌تواند قدرتمندتر حضور داشته باشد، چرا که این استوریج با اتصال همیشگی به اینترنت، امکان دسترسی دائمی شما به دیتاها را در هر زمان و هر مکان فراهم می‌کند. همچنین اپلیکیشن‌های اختصاصی زیادی را می‌توانید بر روی گوشی نصب و استفاده کنید.

منبع: فالنیک