موفقیت راهکار Netscale در بازارهای جهانی

نوشته شده توسط  شبکه البرز بازدید 7761 بار 03 بهمن 1396
یک سال بعد از اینکه بازارNetscale راه‌اندازی شد، این محصول از محبوبیت خوبی در بخش دیتاسنترهای (مراکز داده) سازمانی برخوردار شد.
شرکت آر اند ام (R&M) توسعه‌دهنده و تولید کننده جهانی سیستم‌های کابل کشی برای زیرساخت‌های شبکه با کیفیت بالا، مستقر در Wetzikon سوئیس است. این شرکت از Netscale که راه حلی پیشگام و محبوب برای مراکز داده است، برخوردار می‌باشد.
با اینکه این محصول در حدود یکسال پیش به بازار عرضه شده ، در حال حاضر مورد استفاده تعداد زیادی از شرکت‌ها قرار گرفته و بالاترین ظرفیت دسته‌بندی را در بازار عرضه می‌کنند. Netscale بخصوص از طرف مجریان بزرگ دیتا سنترهای (مراکز داده) سازمانی مورد تحسین قرار گرفته است. در طول شش ماه گذشته، بانک‌های بزرگ و شرکت‌های بیمه، شرکت‌های شیمیایی و داروسازی و همچنین تولید کنندگان کالاهای لوکس تصمیم گرفته‌اند تا راه حل نوآورانه آر اند ام (R&M) را پیاده سازی کنند. بزرگترین پروژه در حال حاضر با استفاده از این راهکار، در فرودگاه جدید استانبول در حال محقق شدن است.

با توجه به افزایش حجم ارتباطات تلفن همراه، ترافیک ویدئویی و ذخیره‌سازی، تکنولوژی‌ها به طور مداوم به منظور رفع نیازهای رو به رشد فناوری اطلاعات (IT)، در حال توسعه هستند. مراکز داده‌های مجازی (cloud) روز به روز در حال بزرگتر شدن هستند و شرکت‌ها بیشتر علاقه مند به ایده استفاده از شبکه‌های مجازی (cloud) بعنوان شبکه‌های مجازی خصوصی خود هستند.

سوئیچ‌های ماژولار با تراکم پورت بالا مانند خشت‌های یک ساختمان برای شبکه‌های مجازی (cloud) مدرن هستند. این راهکار به لطف تراکم بسیار بالای دسته‌بندی آن بسیار چشمگیر بوده و کابل کشی پیچیده در فضای پشتی یک رک یا مدیریت کابل‌های ترانک را در سطح بالایی ممکن کرده است. Netscale BCM (Blade Cabling Manager) که فقط چند هفته پیش معرفی شد، برای این منظور طراحی شده است و مدیریت انعطاف‌پذیر و قابل اعتمادی را برای زیرساخت‌های کابل کشی در کل مرکز داده (دیتا سنتر) فراهم می‌کند.
علاوه بر دسته‌بندی با تراکم بالا، مدیریت و رسیدگی نیز در این راهکار به راحتی امکان پذیر است. در حالی که برای مثال اتصالات متداول LC معمولا با استفاده از یک کلیپ در پشت پلاگ قفل می‌شوند، LC Quick Release دارای یک مکانیسم کشویی یکپارچه درون یک محفظه در قسمت انتهایی پچ کورد است که می‌تواند با کشیدن به عقب عمل کند (پورت را جدا کند). وصل پورت و جداسازی آن از طریق همین مکانیزم کشویی انجام می‌گیرد؛ همچنین کانکتورها و آداپتورها می‌توانند با هم دسته‌بندی شوند.

دکتر Marius Feldmann، مدیر اجرایی Cloud&Heat می‌گوید: « Netscale می‌تواند در عملیات کاملا اتوماتیک مجازی (cloud) از ما پشتیبانی کند. به عنوان یک شرکت پیشرو و خلاق، ما برای دیتا سنتر (مراکز داده) خود، پیرو راهکارهای مقیاس‌پذیر فیبر هستیم که می‌تواند در فضا محدود گسترش یابد.»
درباره R&M
شرکت آر اند ام (R&M) یک تولید کننده جهانی پیشرو در زمینه محصولات و سیستم‌های آینده نگر برای ارتباطات و شبکه‌های داده است. همکاری نزدیک شرکت با شرکای تایید شده به ارائه راهکارهایی پیشگام برای برقراری ارتباط در بخش‌های مختلف مانند شبکه‌های محلی (LAN)، شبکه‌های عمومی و مخابراتی و همچنین دیتا سنترها (مراکز داده) منجر می‌شود. این شرکت خانوادگی سوئیسی به دنبال نوآوری، کیفیت و نزدیکی به مشتریان است.

منبع: لاوان ارتباط

نظرات کاربران

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید