خلاقیت در نسل بعدی شبکه ها

نوشته شده توسط  شبکه البرز بازدید 6928 بار 18 دی 1396
کمپانی R&M همواره در حال معرفی نوآوری های جدید خود است. مدیر بازاریابی این کمپانی، آندریاس روسلر در آخرین مصاحبه اش گفته است: هدف ما این است که در همان وهله اول در زمینه های کابل کشی مسی و فیبر نوری پیشرفت کنیم و در مواردی که نیاز است سرمایه گذاری کنیم. هر دو نوع کابل کشی که از آن یادکردیم نیم نگاهی به چهاربرابر کردن عملکرد انتقال داده از طریق کابل ها و اتصالات دارند- تا 40 یا 400 گیگابیت اترنت. روسلر پیش بینی کرده است که کاربران در چند سال آینده به محصولات مطلوب نیاز دارند.
وی همچنین افزود: «استانداردهای بین المللی تعریف شده اند. در حال حاضر زمان ان است که محصولاتی تولید شوند که به کاربران تجربه ای قابل لمس از ارزش افزوده بدهند.» در طول دو سال گذشته، R&M پنج ابتکار معرفی کرده است که باعث ایجاد پیشرفت های ملموسی در شبکه های داده محلی از دفاتر اداری گرفته تا شبکه های دیتاسنتر و شبکه های فیبرنوری عمومی شده است.

یکی از این ابتکارات، کانکشن ماژول RJ45 کابل CAT.6A EL است که عمدتا در کابل کشی ساخت یافته مورد استفاده قرار می گیرد. یک نصاب می تواند ماژول CAT.6A ELرا در کمتر از یک دقیقه سیم کشی کند، در حالی که در گذشته، چند روز نیاز بود تا یک توزیع کننده برای سیستم های کابل کشی ساخت یافته سیم کشی شود. اما امروزه و با وجود ماژول CAT.6A EL، این فرآیند فقط چند ساعت طول می کشد.

سیستم پچ فیبر نوری Netscale که در سال 2016 معرفی شد، نشانگر آن بود که R&M به دنبال راهکارهایی است که کابل کشی به صورت متراکم در دیتاسنترها جا بگیرد. در مقایسه با راهکارهای قبلی، پلتفرم های فق فشرده تعداد ماکزیمم اتصالات فیبرنوری در رک را تا دوسوم افزایش می دهد. برای رسیدن به این هدف در کابینت های شبکه، R&M یک کانکتور فیبرنوری فشرده به نام LC Quick Release معرفی کرد. R&M مکانیسم پلاگ و آنپلاگ کردن را در آداپتور کانکتور متصل کرده است.
 

R&M جدیدا SYNO Dome closure و Polaris box6 را معرفی کرده است. SYNO dome closure برای توزیع شبکه های فیبرنوری در متراژهای پایانی که به مشتری می رسد مورد استفاده قرار می گیرد. SYNO در داکت ها، شفت ها یا دکل ها مورد استفاده قرار می گیرد.
 
به صورت مشابه Polaris –box 6 که در بهار 2017 معرفی شد، توسعه شبکه را راحت تر خواهد کرد. پولاریس باکس 6 به گونه ای طراحی شده است که منازل یا تمام مجتمع های ساختمانی را با سرعت هر چه تمام تر و به صورت جداگانه به اتصالات فیبرنوری مجهز کند. چیز جدیدی که در مورد پولاریس باکس وجود دارد، یک محفظه مهر و موم و دربسته از دو طرف است که اجازه ورود گردو غبار و آب را به خود نمی دهد (کلاس حفاظتی IP67). کابل ها به راحتی در شکاف های مربوط به خودشان وارد می شوند.
آندریاس روسلر می گوید: راهکارهای مربوط به «ایده های جدید» و محصولات ما معمولا نتیجه صحبت مداوم و مستمر با مشتریان است. ما هر روز از مشتراینمان می خواهیم به ما بگویند که ما می توانیم در چه زمینه ای بهتر عمل کنیم؟ ما از مشتریانمان می آموزیم. اما هنوز، ما هیچ چیز را به دست شانس نمی سپاریم.
 

منبع: لاوان ارتباط

نظرات کاربران

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید