وداع گوگل با سیستم عامل اندروید 4

نوشته شده توسط  شبکه البرز بازدید 1767 بار 29 فروردين 1397
خبری به تازگی در مورد گوگل و سیستم عامل اندروید 4 یعنی نسخه Ice Cream Sandwich منتشر شده که نشان می دهد گوگل دیگر از این سیستم عامل پشتیبانی نخواهد کرد.عدم پشتیبانی گوگل از نسخه Ice Cream Sandwich اندروید

خبری عجیب و شوکه کننده بود ولی گوگل امروز اعلام کرد که دیگر از نسخه Ice Cream Sandwich اندروید در برنامه های آینده گوگل پلی دیگر پشتیبانی نخواهد کرد. این موضوع به این معنی است که دیگر در به روزرسانی های برنامه های قدیمی ، موردی شامل نسخه Ice Cream Sandwich نخواهد شد.

 عدم ارتقا برنامه ها در نسخه Ice Cream Sandwich اندروید

به جای این موضوع به نظر می رسد که توسعه دهنده های گوگل تمرکز خود را روی نسخه 4.1 یعنی Jelly Bean قرار داده اند. به صورت کلی خیلی از توسعه دهنده ها می توانند برنامه ای برای نسخه Ice Cream Sandwich تولید کنند ولی فکر نمی کنیم که دیگر تمایلی به این موضوع داشته باشند.

تعداد کاربران نسخه Ice Cream Sandwich اندروید در جهان

شاید این موضوع برای شما جالب باشد ولی بر اساس گزارش های ارائه شده توسط تیم توسعه دهنده های گوگل تنها 0.03 درصد کاربران اندروید هنوز هم از نسخه Ice Cream Sandwich اندروید استفاده می کنند. البته این موضوع را هم اعلام کنیم که 0.03 درصد 2 میلیارد کاربر اندروید ، حدود 6 میلیون می شود که عدد کوچکی نیست. به نظر می رسد که خیلی از دستگاه هایی که مجهز به نسخه Ice Cream Sandwich اندروید هستند دیگر فعال و روشن نباشند. حالا باید دید که تصمیم توسعه دهنده های مختلف راجع به اقدامات اخیر گوگل چه خواهد بود و آیا آنها باز هم برنامه ای برای نسخه Ice Cream Sandwich ارائه می کنند یا خیر.

خرید سخت افزار جدید مجهز به آخرین اندروید ارائه شده

با توجه به تصمیمات کلی شرکت گوگل به نظر نمی رسد که دیگر به روزرسانی خاصی برای این نسخه ارائه شود و به شما پیشنهاد می کنیم که از دستگاهی به روزتر استفاده کنید. قطعا هر قدر دستگاه شما به روزتر باشد می تواند برنامه های بهتری روی سیستم و اندروید شما نصب شود. خیلی برنامه های جدیدی که به بازار عرضه می شوند فقط و فقط برای آخرین نسخه های اندروید کاربرد دارند و شاید همین موضوع باعث شود تا کاربران برای خرید دستگاه های جدید مشتاق تر شوند.

نظر شما در مورد این تصمیم جدید شرکت گوگل چیست؟ منتظر نظرات شما در بخش کامنت ها هستیم.

منبع: کلاسودا

نظرات کاربران

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید