سیمانتک، خدمات حفاظت ابری خود را توسعه می‌دهد

نوشته شده توسط  شبکه البرز بازدید 3203 بار 21 -2664
سیمانتک، یک شرکت فعال در حوزه امنیت سایبری است که اعلام کرد قصد دارد فضای امنیت ابری خود را توسعه دهد و با استفاده از اپلیکیشن‌های ابری، به حفاظت از سازمان‌ها و زیرساخت‌های آنها کمک کند.

شرکت سیمانتک، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی برای رایانه‌های شخصی در دنیا است.
این شرکت در سال ۱۹۸۲ توسط گری هندریکس با کمک بنیاد ملی علوم آمریکا تأسیس شد. فعالیت‌های این شرکت بیشتر بر روی پروژه‌های مرتبط با هوش مصنوعی متمرکز بود. این شرکت اعلام کرد که می‌خواهد فضای امنیتی ابری خود را توسعه دهند و از سازمان‌ها در برابر مسائل امنیتی محافظت کند.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از ونچربیت، سیمنتک تصمیم دارد که سیستم امینت سایبری خود را تا حد زیادی ارتقاء دهد تا بتواند محافظت ابری خود را به شکلی قوی‎‌تر و گسترده‌تر به دست مشتریان برساند و این امکان را به کاربران خود بدهد که با کارایی بیشتر و بدون به خطر افتادن المان‌های امنیتی خود در فضای ابری فعالیت کنند.
 
سازمان‌ها به صورت مداوم در حال انتقال زیرساخت‌های حیاتی خود به فضای ابری هستند و تمایل دارند که از این فضا، نهایت استفاده را ببرند و از این طریق هزینه‌های خود را کاهش و بازده خود را افزایش دهند ولی در این بین یک مشکل عمده وجود دارد.
این فضا باید به حد کافی امن باشد تا بتواند خاطر سازمان‌ها را آسوده کند.
 
سازمان‌ها در تلاش هستند که از اپلیکیشن‌های کسب و کار نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) استفاده نمایند و از طریق  گوش می‌توان به بسیاری از این سرویس‌ها دسترسی پیدا کرد.
در بیشتر مواقع تصور می‌شود که استفاده از فضای ابری، هیچ امنیتی ندارد و داده‌های شرکت‌ها را دچار اشکال می‌کند.
 
با توجه به فعالیت‌های امنیتی شرکت سیمانتک، خواهیم دید که امنیت فضای ابری بیش از پیش تأمین خواهد شد و سازمان‌ها می‎‌توانند با آسودگی بیشتری از این فضا جهت توسعه زیرساخت‌های خود استفاده کنند.

این شرکت پلتفرمی تحت عنوان دفاع سایبری یکپارچه ایجاد کرده است که می‌تواند بسیاری از نگرانی‌ها را برطرف سازد.
 
منبع: ایتنا

نظرات کاربران

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید