مشکلات آپدیت ورژن جدید مایکروسافت

نوشته شده توسط  شبکه البرز بازدید 1773 بار 14 مهر 1397
چند روز پیش مایکروسافت وصله به‌روزرسانی تازه‌ای را بیرون داد که در همان ابتدای کار دردسرساز شد. برخی از کاربران با صفحه بدنام آبی مرگ روبرو شدند که البته مایکروسافت علت بروز این مورد را مشکلات انتشار اعلام کرد.

همان‌طور که در جریان هستید مایکروسافت خود را آماده انتشار آپدیت مهم و عظیم دیگری برای ویندوز 10 می‌کند که قرار است در ماه جاری میلادی منتشر شود. به‌روزرسانی کریتورز پاییز قرار است با بهینه‌سازی‌های متعدد در زمینه طراحی و البته بهینه‌سازی‌هایی در دل نرم‌افزار همراه باشد.

آن‌طور که پیش از این اعلام شد، مایکروسافت روز سه شنبه هفته گذشته به‌روزرسانی تازه‌ای را برای آخرین سیستم‌عامل خود منتشر کرد که به‌آن به‌روزرسانی اکتبر گفته می‌شود و تغییرات زیادی به‌خصوص در حوزه موارد امنیتی سیستم‌عامل صورت گرفته است.

اما به‌گفته برخی از کاربرانی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند مشکلات عمده‌ای در آن دیده می‌شود که مهم‌ترین آن پاک کردن فایل‌ها و اسناد کاربران است.

انتقادات و شکایات از این آپدیت جدید در پلتفرم مشهور اجتماعی ردیت ابعاد بسیار گسترده‌ای پیدا کرده است. هنوز مشخص نیست که علت بروز این مشکل چیست و مایکروسافت هم در این خصوص سکوت کرده است.

اما بدون شک، این باگ جدید به هیچ‌عنوان پذیرفتنی نیست و مایکروسافت باید هرچه زودتر واکنش نشان دهد.

منبع: techviral.net
حمید نیک روش

 

نظرات کاربران

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید