چهار آنتی ویروس قدرتمند رایگان+لینک دانلود

نوشته شده توسط  شبکه البرز بازدید 2153 بار 30 مرداد 1397
زمانی که در ارتباط با ضدویروس‌های رایگان صحبت می‌کنیم، ناخواسته تمایل ما به سمت محصولاتی همچون بیت‌دیفندر، کسپرسکی، مک‌آفی و.... می‌رود. حال آن‌که محصولات امنیتی رایگان دیگری نیز وجود دارند که به همان اندازه در کار خود حرفه‌ای بوده و از سامانه ما در برابر تهدیدات دفاع می‌کنند. در این مقاله با تعدادی از این محصولات آشنا خواهید شد.Avira Free Antivirus

آزمایش‌های متعددی که به‌طور پیوسته روی آویرا انجام شده است نشان می‌دهد آویرا همچنان در صدر فهرست آنتی‌ویروس‌های رایگانی قرار دارد که به راحتی توانایی شناسایی طیف گسترده‌ای از تهدیدات و مسدود کردن آن‌ها را دارد. به‌طوری که در مقابله با نرم‌افزارهای مخرب هیچ‌گونه مسامحه‌ای از خود نشان نمی‌دهد. نسخه رایگان از همان رابط کاربری و فناوری استفاده می‌کند که نسخه پولی از آن برخوردار است. زمانی که این نرم‌افزار را نصب کرده و آن‌را اجرا می‌کنید ممکن است کمی کند به نظر برسد که این موضوع بستگی به مقدار داده‌های ذخیره شده روی ماشین شما دارد. اما فرآیند پویش آن به خوبی بهینه شده و به راحتی توانایی کنکاش در اعماق مختلف یک کامپیوتر را بدون از دست دادن هیچ نقطه‌ای دارد. علاوه بر این، آویرا توانایی مسدود کردن جاسوس‌افزارها و کوکی‌ها و ره‌گیری سایت‌های مخرب را دارد. این‌کار از طریق نوارابزار این محصول انجام می‌شود.

لینک دانلود

Emsisoft Emergency Kit Free

در حالی که کیت Emsisoft در گام اول از آلوده شدن سیستم شما به بدافزارها ممانعت به عمل نمی‌آورد، اما این برنامه یک مجموعه از فرآیندهای بسیار خوبی که برای حذف بدافزارها از یک سیستم به آن‌ها نیاز است را در دل خود جای داده است. زمانی که سیستمی در معرض حمله بدافزارها قرار می‌گیرد، ممکن است در زمان پاک‌سازی باز هم آثاری از آن‌ها روی سیستم بر جای مانده باشد. آثاری که نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس توانایی حذف آن‌ها را نداشته باشند. در چنین شرایطی Emsisoft به یاری شما می‌آید. Emosisoft بدون هیچ‌گونه مشکلی این توانایی را دارد تا با آنتی‌ویروس‌های دیگر کار کند.  این برنامه به‌طور کامل عاری از هرگونه نصبی بوده به این معنی که به راحتی از روی حافظه‌های فلش قابل اجرا است. در حالی که این برنامه به‌طور کامل قابل حمل است، به عنوان یک ابزار قدرتمند در زمینه خطایابی و حذف بدافزارها بی آن‌که فشار مضاعفی روی سیستم به وجود آورد شناخته می‌شود.

لینک دانلود

McAfee VirusScan Enterprise

آنتی‌ویروس مک‌آفی یکی از شناخته شده‌ترین نرم‌افزارهای امنیتی به شمار می‌رود. محبوبیت این نرم‌افزار به اندازه‌ای فراگیر شده است که شاید شما خواننده این مطلب نیز هم اکنون از این نرم‌افزار برای تأمین امنیت سیستم خود استفاده کنید. این نرم‌افزار امنیتی به راحتی توانایی شناسایی و حذف بدافزارهای مقیم در حافظه را دارد. بدافزارهایی همچون کدقرمز یا SQL Slammer به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در حافظه اصلی سیستم قرار گیرند، در نتیجه آنتی‌ویروس‌ها باید به اندازه‌ای قدرتمند باشند که توانایی شناسایی و تحلیل بلوک‌های مخربی که در حافظه اصلی یک سیستم قرار می‌گیرند را داشته باشند. مک‌آفی به راحتی در حافظه سیستم مقیم شده و هر زمان پردازشی به حافظه سیستم وارد می‌شود ‌آن‌را مورد بررسی قرار می‌دهد. فرآیند پاک‌سازی آن به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن شناسایی و حذف بدافزارها، آن‌ها را به‌گونه‌ای پاک می‌کند که دیگر قابل بازگرداندن نباشند. آزمایش ایمیل‌هایی که از طرف سرورهای مختلف ارسال شده است، محافظت از سیستم کاربران در برابر جاسوس‌افزارها و همچنین شناسایی اسکریپت‌های آلوده و دریافت به‌روزرسانی‌ها از منابع مختلف و معتبر از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

لینک دانلود

RTT Sergiwa AntiViral Toolkit Enterprise

RTT Sergiwa AntiViral Toolkit Enterprise را به‌طور دقیق نمی‌توان در گروه آنتی‌ویروس‌ها طبقه‌بندی کرد. اما زمانی که بدافزاری از روی سیستم پاک می‌شود ممکن است یکسری اثرات سوء روی سیستم باقی گذارد. از جمله این موارد می‌توان به ناپدید شدن گزینه Folder Options، غیر فعال شدن رجیستری سیستم و غیر فعال شدن Task Manager، عدم نمایش فایل‌های پنهان، عدم دسترسی به دیالوگ Run و در نهایت از کار افتادن دیوارآتش ویندوز و... اشاره کرد. نرم‌افزار فوق این توانایی را دارد تا به راحتی مشکلات این چنینی را در یک چشم به هم زدن برطرف کند. به کارگیری این نرم‌افزار بسیار ساده بوده و قابل حمل است، در نتیجه بدون آن‌که نیازی به نصب داشته باشد به راحتی قابل استفاده می‌باشد.

لینک دانلود

Zonealarm Free Antivirus + Firewall

این بسته آنتی‌ویروس دقیقا آن چیزی که به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. زون‌آلارم مجهز به یک آنتی‌ویروس و یک دیوار آتش رایگان است. دیوارآتش این محصول قدرتمند بوده  و امکان تنظیم سطوح مختلفی از حساسیت در آن امکان‌پذیر است. اگر حداکثر میزان حساسیت انتخاب شود، تعداد زیادی از مخاطرات بالقوه توسط آن شناسایی شده و هر زمان به مورد مشکوکی برخورد کند به شما اطلاع می‌دهد. با استفاده از این راه‌کار دیوار آتش مانع از آن می‌شود که تهدیدات سیستم شما را در معرض خطر قرار دهند. در حالی که حفاظت در چنین سطحی آرامش خیال را به همراه می‌آورد، اما در مقابل دردسرهایی در ارتباط با نمایش مکرر اعلان‌ها به وجود می‌آورد. اما خوشبختانه برای کاربرانی که نگران نمایش مکرر این پیغام‌ها هستند، دیوار آتش تنظیماتی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها مانع از نمایش مداوم این پیغام‌ها شوند. آنتی‌ویروس ارائه شده توسط چک‌پوینت  خود به تنهایی یک سازوکار حفاظتی قدرتمند در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این آنتی‌ویروس زمانی که فایل‌ها باز می‌شوند به صورت بلادرنگ آن‌ها را خوانده، زمانی که برنامه‌ها اجرا می‌شوند به سرعت آن‌ها را پویش کرده و سعی می‌کند.

لینک دانلود

Microsoft Windows Defender

دیفندر، مکانیزم محافظت در برابر بدافزارهای از پیش ساخته شده توسط مایکروسافت در این سال‌ها به آرامی موفق شده است، شایستگی‌های خود را به اثبات برساند و به نظر می‌رسد اکنون به اندازه‌ای کارآمد شده است که در فهرست ما قرار گیرد. دیفندر مایکروسافت به‌طور پیش فرض روی سیستم کاربران فعال بوده و به صورت بلادرنگ از آن‌ها در برابر جاسوس‌افزارها و پنجره‌های تبلیغاتی محافظت به عمل می‌آورد. همچنین به کاربران این توانایی را می‌دهد تا بنابر تشخیص خود آن‌را غیر فعال کرده و از برنامه امنیتی مورد نظر خود استفاده کنند. سیستم نظارتی این نرم‌افزار به گونه‌ای عمل می‌کند که در مواجه با موارد خاص به سرعت به کاربر اطلاع داده که باید وظیفه مهمی را انجام دهد، هشداردهی به گونه‌ای انجام می‌شود که تداخلی در انجام وظایف جاری به وجود نیاورده و بدون آن‌که هر پنج دقیقه یک‌بار یک پیغام آزاردهنده به کاربر نشان داده شود، او را مطلع می‌سازد. در حالی که دیفندر به‌طور خودکار در پس زمینه اجرا می‌شود، اما به کاربر این توانایی را می‌دهد تا فرآیند پویش را به صورت زمان‌بندی شده انجام دهد. همچنین اگر به مورد مشکوکی برخورد کند، کاربر را از این موضوع مطلع می‌سازد.

Malwarebytes Anti-Malware Free

از زمانی که MalwareBytes نرم‌افزار کاربردی خود را در سال 2008 عرضه کرد تا به امروز پیش‌رفت‌های زیادی داشته است. این نرم‌افزار یکی از بهترین و جامع‌ترین نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس رایگانی است که توسط بسیاری از آژانس‌های مطرح و گروه‌های مختلف حمایت می‌شود. آمارها نشان می‌دهد این نرم‌افزار تاکنون بیش از 300 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود شده است. این برنامه از فناوری Chameleon برای شناسایی نرم‌افزارها روی سیستم‌هایی که به بدافزارها آلوده شده‌اند استفاده می‌کنند. همچنین به لطف فناوری قدرتمند به کار رفته در این آنتی‌ویروس اگر نرم‌افزاری نیازمند دریافت به‌روزرسانی یا درایورهای حیاتی را داشته باشد این‌کار را به‌طور خودکار انجام می‌دهد. این برنامه قبل از آن‌که تهدیدات مختلف روی یک سیستم را مورد بررسی قرار دهد در گام اول ابتدا پردازش‌هایی که در حافظه سیستم در حال اجرا هستند را مورد بررسی قرار داده و اقدام به مسدود کردن بدافزارهای مقیم در حافظه می‌کند. دسترسی به یک شبکه پشتیبانی و رایگان بودن از جمله قابلیت‌های مهم این آنتی‌ویروس به شمار می‌رود. در فهرست ما MalwareBytes فقط توانایی حذف بدافزارها را دارد؛ اما این توانایی را ندارد تا همانند آنتی‌ویروس‌ها مانع از ورود بلادرنگ بدافزارها به یک سیستم شود. نسخه رایگان توانایی شناسایی و از میان برداشتن ویروس‌های شناخته شده را دارد، به‌طوری که در کنار نمونه تجاری عملکرد قابل قبولی ارائه می‌کند.

لینک دانلود


منبع: شبکه

نظرات کاربران

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید