گسترش زمینه های کاربردی محصولات R&Minteliphy

نوشته شده توسط  شبکه البرز بازدید 2111 بار 13 مرداد 1397
سیستم اتوماسیون R&Minteliphy برای مراکز داده به تازگی در حال مورد استفاده قرار گرفتن در پورت دستگاه های اکتیو مثل سرورها و سوئیچ هاست. نتیجه این استفاده، مدیریت end-to-end کابل کشی در LAN، مخصوصا در حوزه فیبر نوری یا زیرساخت های متقابل مرکز داده است. کابل های پورت اکتیو جدید در حال محقق کردن این گام هستند.

کابل های پورت اکتیو دامنه مانیتورینگ مدیریت زیرساخت اتوماتیزه شده (AIM) را با اتصالات فیبرنوری (که مستقیما از پچ پنل به پورت یک دستگاه اکتیو کشیده می شوند) را گسترش می دهند.
سیستم کابلی پورت اکتیو از دو عنصر تشکیل شده است: نشانگرهای پورت و کابل ها.
نشانگرهای پورت بر روی پروت های دستگاه های اکتیو ثابت شده اند. آن ها دربردارنده تگ های RFID هستند که هر پورت را به صورت منحصر به فرد در دنیا معرفی می کند.
کابل های مخصوصی تگ های RFID را می خوانند و وضعیت اطلاعات را به آنالیزور R&Minteliphy که در کابینت شبکه قرار دارد ارسال می کنند.
این بدین معنی است که ارتباط بین پچ پنل و دستگاه اکتیو می تواند بدون ایجاد مزاحمت مانیتور شود. سیستم به سرعت مشکلات اتصال را تشخیص می دهد. اگر پچ کوردها به پورت اتصال نداشته باشند و یا حتی به پورت اشتباه متصل شده باشند، R&Minteliphy یک هشدار با توضیح خطاار ارسال می کند، به این ترتیب خطاها با سرعت بیشتری مرتفع می شوند و دستگاه ها سریع تر دوباره قابل استفاده می شوند.
R&Minteliphy به صورت خودکار اتصالات جدید به دستگاه های اکتیو را ثبت و مستند می کند. علاوه بر این این سیستم می تواند ماموریت هایی را برای تکنسین های خدمات تعریف کند.
کابل های پورت اکتیو R&Minteliphy برای کابل های فیبر نوری OM4 با اتصال دهنده های LC Duplex و در دو طول مختلف موجود است. شما به هیچ سخت افزار اضافه ای در پچ پنل یا کابینت شبکه برای مانیتور کردن پورت سرورها و سوئیچ ها نیازنخواهید داشت. حتی عملکرد ترکیبی کابل های پورت شبکه و پچ کوردها بر روی یک پچ پنل هم امکان پذیر است.

منبع: لاوان ارتباط

نظرات کاربران

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید